Inskolning och boxar

Jaha.. Då kom verkligheten ikapp tidigare än jag trodde ;)
Lucas inskolning på dagis, som egentligen skulle börjat på måndag, började redan igår istället. 
För att han ska få lite längre tid på sig att vänja sig.
Bra iof, men hela min planering om en sista mys-vecka hemma i lugn och ro fick sig en törn. Hehe..

Allt gick bra, och han verkar väldigt nyfiken på alla barn och fröknar! 
Så vi får se hur det går idag :)

Vid femtiden åkte jag in och mötte upp Erika för att hjälpa henne hitta en doppresent till lilla Isaac. Efter det var det hem igen för att vila upp sig till idag.

Fick förresten min första box från glossybox i brevlådan igår! (En av presenterna när jag fyllde 30) och det kommer nya boxar varje månad, några månader framöver.
Åh, vad roligt det var att få öppna upp och se vad som fanns i! Känns ju super lyxigt att få prova olika skönhetsprylar som skickas hem! :)
Så här fint såg det ut..

Nä, nu måste vi skynda oss till dagis.. Dags för rond 2! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0