En underbar helg!

I helgen hade Magnus ordnat en överraskning åt oss, jag visste bara att vi skulle till Göteborg.
Han hade bokat en svit på ett jätte mysigt hotell precis vid hamnen!
Det var heeelt underbart att bara få ligga i sängen och mysa och koppla av! Det har man ju aldrig tid med i vanliga fall.
Lite senare var det en tre-rätters meny som väntade.. Och alltihop var jätte gott!
Att bara få sitta och prata ostört och sippa på lite vin är fruktansvärt underskattat! 
Blev en hyfsat tidig kväll (vi är ju trots allt småbarnsföräldrar), men det gjorde oss ingenting... Man måste fan ta tillvara på dom sällsynta fall då man får lov att sova!! Haha

Morgonen efter vaknade jag redan vid 8, gick och tog ett varmt bad, för att sedan gå ner och äta hotellfrukosten. Och efter att blivit mätt och belåten kröp vi ner i sängen igen och bara njöt av lugnet, och av att faktiskt kunna vila frukost!! När gjorde man det sist liksom!? 
Vid lunchtid checkade vi ut och körde hem till våra killar igen. Tillbaka till verkligheten. ;)

Att bara ha varandra att tänka på är underbart!! 
Men att komma hem till två glada killar som pussar och kramar en och säger att dom saknat oss (ja ok, Liam iaf), det skulle jag trots allt ALDRIG vilja byta bort!! 

På eftermiddagen blev det en skogspromenad med killarna och sen söndags middag.

Den här helgen har verkligen bevisat (om jag nu någonsin tvekat) hur lyckligt lottad jag är med mina fina killar runt mig! Min älskade familj! 

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0