Jobbigt..

Åh.. Just nu har jag hamnat i ett jobbigt förändrings läge.
Vill att det ska ske förändringar.. Vad som helst egentligen!
Bättre och varmare väder, ändra om hemma, resa bort, bli smal (helst omgående!), byta frisyr m.m.
Det sistnämnda är jag jävligt försiktig med. Måste tänka på det både 1, 2 och 50000gånger... Är nämligen sugen på en lång page!!! :O
Men fasen alltså, så som jag sparat mitt egna hår, ska jag nu då bara swoppa av hela skiten!? Nja, måste grunna lite till på den, för samtidigt som det är så sjukt snyggt med en page så tar det enormt lång tid att spara ut igen.

Och bli smal.. Det verkar vara en onåbar dröm just nu. Haha.. Fy fan vilken obefintlig karaktär jag har! Moffar och moffar godsaker så fort det faller mig in. Blir galen på mig själv.
Är super bestämd på morgonen och förmiddagen, sen börjar jag ge med mig ju senare på dagen det blir.
Nä, måste skärpa mig!!

Men annars i livet är det väl bra.
Mina killar mår toppen (lite snuviga bara) och jag med!
Och fruktansvärt härligt att man vet att vi går mot ljusare tider och att man faktiskt redan märker av det!
Får bara hoppas det vänder snart med snöandet. Vill ju få barmark, utan någon is, snart!

Nä nu ska jag göra mig i ordning för att sen förhoppningsvis hitta på något idag!
Ha en underbar helg!

Puss


Bild från tidigare i veckan när jag och Lucas var ute och plockade videung :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0