Tjatigt av mig..

...Jag vet!
Men tror ändå ni fattar att detta är det enda mitt jävla liv kretsar kring just nu!

Storstädade undervåningen igår..
Dammade, Flyttade soffan och dammsög och torkade golv,
rensade bort alla leksaker från vardagsrummet och flyttade det upp till Liams rum och tvättade upp de sista bebiskläderna. Ja hjälp vad jag höll på!
Och visst kändes det i varenda del i kroppen på kvällen.. Värkte lite i magen hela kvällen.. Men som vanligt dör det ut under natten! :(

Så dig får jag väl ge mig på övervåningen! Rensa bland leksaker och kläder bl.a.

Idag fick föresten Liam stanna hemma från dagis. Han vaknade vid två inatt och var klarvaken.. Tog över en timme innan han somnade om! Så tyckte han kunde få vara hemma och sova ut och mysa med mig istället.
Och sov ut gjorde vi verkligen.. Gick inte upp förrän kvart i nio! Skönt!

Jaa.. Det är så det ligger till i dagsläget.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0