Men va fan..

Ja, det sammanfattar rätt bra, flera saker just nu..
Hehe

Trodde för det första, igår kväll, att något var på gång!
Hade molande "värkar" i magen till och från hela kvällen och ett enormt tryck neråt som fick det att kännas som att jag inte hade kissat på flera timmar,
Fast jag sprang på toa en gång i halvtimmen/timmen.
Innan jag gick och la mig så tig jag två Alvedon för att mildra värken i magen. Så var nästan bombis att det hela skulle sätta igång under natten..
Men NÄÄÄÄÄ.. Såklart inte..
Och nu är det lugnt som bara den i magen igen :(
Kan lova er att det här kommer sluta med att jag går över tiden istället och att jag blir smått galen på köpet!
Haha

Och sen det andra..
Skulle sätta mig i soffan igår för att byta blöjan på Liam.
Vad tror ni händer..?!
MINA BYXOR SPRICKER!!!
Haha asså.. Förnedring på högsta nivå!!
Tack och lov att det hände hemma(!),
Men självkänslan sköts ju i botten totalt.
Så satte mig (iförd ett par stretchiga mjukisbyxor) ner och skrev en lista..
En lista på vad jag ska ändra i mina matvanor.
Kan lika väl börja nu.. Komma in i bra tänkande igen!
Så som bilden visar, så ser förändringarna ut för första månaden. Och om en månad så lägger jag till någon mer ändring.
Kan inte ändra allt på en gång, blir svårt att hålla då.
Och det är ju inte precis att jag ska börja banta, utan sluta äta så dåligt som jag gör nu!

Så så ser mitt liv ut för tillfället.

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Benita

Hahaha...då blir det att köpa nya byxor..kram

2013-01-16 @ 21:02:36
URL: http://benarv.blogspot.se
Postat av: Camilla

Haha visste väl att mina spruckna byxor skulle roa dig ;) kram

2013-01-18 @ 07:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0