Fortfarande Ingen Bebis!

Måndag igen då.

I lördags var jag, mamma, Erika, Charlotte och Britt-Marie iväg till Kungsmässan och hade en shopping-dag!
Var jätte trevligt att knalla runt och kolla i bl.a. butiker som vi inte har här.
Skönt att få komma iväg och bara vara själv någon gång ibland också.. Inte behöva höra "mamma, mamma, mamma, mamma, mamma" hela tiden ;)
På kvällen sen kollade jag och Magnus film här hemma.

Och igår betalade vi räkningarna och åkte sen och storhandlade mat för 2v framåt.
Skönt att ha räkningarna ur världen ifall ifall det väljer att sätta igång snart.
Sen blev det lite söndagsmiddag hemma hos oss.

Idag var det besök hos MVC. Allt ser bra ut, men han har fortfarande inte sjunkit ner och fixerat sig. Men har läst att det kan vara vanligt när man fått barn tidigare. Så det säger ju tyvärr inte så mkt ändå.
På måndag nästa vecka har jag iallafall sista tiden på MVC.. Har inget hänt då så kommer hon ringa och boka tid för igångsättning.
Men vi får väl ändå hoppas att bebisen ska vilja komma ut på egen hand. Har hört att det ofta blir jobbiga förlossningar vid igångsättningar.

Sen nu i eftermiddags/kväll bakade jag och Liam bullar. Så nu är frysen laddad till bredden :)

Nä nu ska jag kolla lite till på tv innan jag kryper ner under täcket!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0