Barnvagns-ångest!

Tidigare igår så hade Magnus hämtat vagnen vi beställt, Britax B-smart 4.
Först kändes allt ok och vi började försöka förstå oss på vagnen (Uppfällning, nerfällning, låsa hjul m.m).
Men sen dök en olustig känsla upp i magen.. Det kändes helt fel!
Jag provkörde vagnen om och om i vardagsrummet, och en liten enveten röst ekade i huvudet "vi valde nog fel ändå, det här kommer vi få ångra".
För på något sätt kändes den lite "skranglig". Det är säkert inget fel på den modellen eller vagnen över huvud taget.. Men jag tyckte inte det kändes rätt.

I flera timmar låg jag vaken i natt och grubblade över detta. (Ja, jag är sjuk i huvudet! Haha)
Så imorse ringde Magnus till affären, Beginners i knalleland, och frågade om det fanns någon möjlighet att få byta till den andra vagnen som vi stått och valt emellan.
Egentligen gjorde dom inte så, men verkar som det gick bra till slut ändå!
Så imorgon ska våran nya vagn vara i ordning gjord så vi kan byta.
Den nya vagnen är en BRIO Smile.. Ser nästan identisk ut men kändes ändå lite mer stabil och hade fler fördelar, så det får vara värt dom extra pengarna iallafall.

Så att så ligger det till.
Åh just det ja, någon bebis verkar inte vara på gång heller..
Hehe..
Nu är det exakt en vecka kvar till BF.
Den som väntar på nåt gott..

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0