Måndag!

Idag blev då första mamma-finess passet gjort!
Oj så jobbigt det var. Har verkligen inga magmuskler längre.. Kändes som någon försökte döda mig när jag gjorde plankan! Hahaha
Ska bli kul att se om man gjort några framsteg om nån vecka!

Ska försöka få min dagliga träning gjord på morgonen, då det är den tiden Liam är på dagis.
Har nämligen (från denna veckan) börjat ha honom mån-fre 8-11 istället för tis-tors. Han kom aldrig riktigt in i dagis-grejen, så får hoppas detta blir bättre för honom!
Även första dagen på dagis UTAN blöja!! Hihi.. Ska bli kul att se hur det har gått.

Och imorse så var det då invägning.
1,5kg har jag gått ner på en vecka. Det får jag ju ändå vara nöjd med :)
Ska bli kul att se vad den visar nästa vecka.

Nä nu ska jag duscha av mig innan det är dags att hämta Liam!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0