Fredag

Idag sov Lucas ända till halv fem! Så kände mig utvilad när han var matad och bytt på.
Så istället för att krypa ner under täcket igen gick jag upp och körde dagens "mamma"-träning. Helt underbart att ha det avklarat när Liam sen vaknade vid sex!

Vid tio så var vi ute och gick en snabbis förbi dagiset och lämnade in semesterschemat, och sen hem för att spela fotboll på gården medan Lucas sov i vagnen.
Efter lunchen myste vi ner oss i sängen alla tre och vilade över en timma! (Fy fan vad skönt det var!)
Och nyss fick det bli ett bad för både Liam och Lucas, så nu luktar dom blomma och är redo för helg ;)

Snart kommer Erika hit och det blir tacos och senare även skräckfilmer! :O hihi

Men nu ska jag fortsätta fredags-mysa med mina killar. Liam fick en ny film av mormor igår, så den ska vi kolla på och smaska på lite gott.
Hoppas ni också har en härlig fredag, trots det mindre bra vädret!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0