Underbart!!

Eller vad tycker ni?
Syftar på den härliga snöyran som håller på för fullt utanför fönstret!
Usch..

Idag har Tina och Fanny hälsat på och lekt här hemma.
Jag och Tina drömde om att kunna resa till lite varmare ställen, och man blir ju inte mindre sugen i det här vädret direkt..
Men en weekend en helg i vår ska vi allt försöka få ihop. (i Sverige då alltså)

Var iväg och tränade ikväll också. Oj vad det känns som man tappat allt på dom här veckorna som man inte tränat på!!
Aj aj aj, det får bli skärpta träningsrutiner igen!
Skönt när vårens program sätter igång nästa vecka igen.

Och nu sitter jag och googlar efter lite motivationsbilder mot mitt sötsug..
Hittat en hel del vill jag lova!
Lägger in en nedan.

Nää, nu ska jag klamra mig fast på balkongen (så jag inte blåser bort) och ta en sista cigg innan det är dags för sängen.

God Natt och Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0