Sockerdjävulen!

Vad har hänt!?
Vart är min enorma vilja att inte äta något sött?!

Tror att någon slags sockerdjävul har kidnappat mitt förstånd. För jag kan inte tänka på något annat än godis, bullar, kakor, bakverk av alla dess slag, glass osv. osv..

Vad ska jag ta mig till!? Kommer snart ge efter och vräka i mig!!
(Får inte! Får inte! Får inte!)

Jag vet ju att det inte alls är bra och att jag verkligen inte bör göra det om jag ens ska ha en liten chans att klara mitt mål. Men rösten som säger "äsch, EN gottekväll är inte hela världen. Det är ju bara att ta nya tag imorgon igen" hörs mkt högre.

Fan, det här kommer bli en lååång och jobbig kväll!

Får kolla på motivationsbilder och försöka rädda mitt förstånd ifrån den där lilla djävulen!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hittade din blogg! Bra jobbat! Sockerdjävulen bor i mig idag också, försöker dränka den jäveln med massor av vatten ;)

2012-01-11 @ 20:33:07
URL: http://nujavlar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Välkommen! :)

Haha, fan vad bra! Samma här faktiskt!

2012-01-11 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0