Nu är vintern här!

Gud, så dålig jag är på att uppdatera! :)

I torsdags åkte vi upp till Dalarna och hade det mysigt hos min moster och familj. Åkt spark och skoter, kollat film och hälsat på lite överallt.
Var hemma igen i söndags kväll.

Sen igår så satte arbetet och vardagen igång igen.
Fast på sätt och vis är det rätt skönt också.. Få lite fasta rutiner på allt igen.

Vägde mig även igår: 83,6 visade vågen nu. Vilket alltså betyder -3,4kg från förra söndagen!
Där ser man vad mensen kan ställa till det. Så då är det inte bara inbillning när man känner sig helt svullen under den veckan, man ÄR verkligen svullen! :)

Så det ska bli kul att se nu på söndag vad det visar nu när man inte kan skylla på nåt :)

Körde ett jäkligt bra cirkelpass igår och idag blir det Indoor walking. Längtar tillochmed nu till varje gång jag ska träna, då har jag banne mig kommit långt bara där! Att träna lockar mer än soffan, då räknas man väl ändå inte till soffpotatisarna längre va!? ;)

Nä nu är det jobb i 45min till innan det är dags att hämta lilleman.
Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0