Hårda bud!

Bilden här nedanför är själva "vikt-dagboken" som jag fyller i vid varje vägning.
Positivt som negativt.
Vägningen som är markerat med lila, var gårdagens vägning.
Och det jag markerat med grönt är vad jag VILL att vågen ska visa sista januari.
Tror ni jag klarar målet!?
Är ju ändå 3,7kg som jag måste bli av med på 3veckor!
Fan, kanske satte upp ett för högt mål? Skit samma, ska verkligen kämpa för att klara det!
Längtar till söndag då jag får se vad denna veckan erbjöd i nedgång. Hoppas på ett stort minus! :)

Måste försöka komma på någon bra belöning som jag ska få om jag klarar målet.
Kanske en ny tränings-topp?



Kommentarer
Postat av: Emma

Å är det en app man kan ladda hem?

2012-01-13 @ 21:51:53
URL: http://viktraset2012.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ja, det är det. :)

Viktkoll heter den, väldigt enkel men ett bra och lätt sätt att hålla koll :)

Kan verkligen rekomendera!

2012-01-14 @ 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0