Bättre.. men någonsin Bäst!?

Jaa, så känner jag faktiskt just nu.

Jag mår MKT bättre, men ändå inte helt bra.
När mådde jag ens RIKTIGT bra senast?
Höstas?
Somras?
Det här är helt åt helvete!
Man tappar liksom orken och lusten med allt..
Längtar efter känslan att må helt bra och vara fylld av energi och ork!
Men men, bara att fortsätta på den här "mitt i mellan"-vägen ett tag till uppenbarligen..

Har föresten inte berättar för er att det kommer, från nu och nån månad framöver, vara full rulle för våran familj!

Först och främst, från och med imorgon börjar jag jobba heltid igen!
Shit, det är ett tag sedan man gjorde nu.
Men det är ett måste pga. Att vi i slutet på februari/början på mars flyttar till radhus!!
Jepp, så nu är det intensivt med att rensa, packa, städa och greja.
Är så spända och förväntansfulla inför detta!
Känslorna flyger upp och ner hela tiden och hjärnan går på högvarv.
Försöker planera upp allt som måste göras och när det ska göras..
Ena stunden ångrar man att vi satte igång detta över huvud taget, för att i nästa stund tycka att tiden inte kan gå snabbt nog.

Men det kommer bli bra.
Är ett jätte mysigt radhus med hörntomt. 5rok, fördelat på 120kvm.
Barnvänligt område och ett eget garage.
Dom håller på att tapetserar om och slipar och byter golv.
Den kommer i princip bli totalrenoverad.
Åh, det kommer verkligen bli bra!

Det är ju bara den bekväma och trygga tanken som slår en ibland "det är ju redan bra som det är, varför ändra på det?"
Och då får man tänka "men det kan bli bättre?!"

Men som sagt.. Vi har MKT att göra framöver.

Så:
Gode Gud, gör så att jag blir bättre än bra.. Så kraften och hjärnan, för att orka allt detta, är på sin topp!! Amen.

Så nu lägger vi allt "bra" och "bättre" på hyllan och förväntar oss ist det BÄSTA! ;)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0