Vägdag v. 1.

Yes, då var det den dagen på veckan..
Dagen då man får det, svart på vitt, om man skött sig under veckan.
Och......~trummvirrvel~.... -1,7kg!!
Fasen så skönt.
Så nu är jag nere på 83,3..
Det som irriterar mig mest, är nog att på den här vikten har man redan varit flera gånger..
Då ska det bli ännu mer spännande att se vad som händer till nästa vecka!
Och fick även ett nytt, lägre, pointsantal att äta nu, 30 om dagen. (en mindre med andra ord.)

Slutsatsen av denna veckan får väl ändå bli.. Det fungerar!! Hehe

Och jag har då ändå ätit godis i helgen, fast då räknat in dom i mina points.

Ångrar inte en sekund att jag gick med i detta! Har en känsla av att det är den här vägen jag kommer nå mitt mål på.

Ha en underbar söndag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0