Söndag.

Fy fan vilken vecka.

Fyllde år i onsdags och fick massa fina presenter, Åt god mat och fikade.
På kvällen började Liam spy.. Och fortsatte under hela natten.
Så det blev en VAB-dag på torsdagen.

Natten till fredag vaknade jag av att det åkte runt i magen. Sprang på toa och spydde och sen var min magsjuka igång. Höll i sig hela fredagen.
På lördagen var man helt matt, och mamma, Erika, Madde och Magnus hade åkt på det ist.
(sover hemma hos mamma nu, eftersom hela lägenheten är nedpackad. Så vi smittade dom med)

Känner idag, söndag, att magen fortfarande inte är sig själv.. Helt bubblig och jobbig, men mår bra i övrigt.
Magsjuka är fan det värsta som finns!!
Massa spytvätt (speciellt när Liam har magsjuka).. Men tack och lov fanns det tvättid ledigt igår, så fick allt rentvättat iallafall.

Men FY vad städningen, som jag hade tänkt gjort i helgen, blev lidande!
Har inte alls någon ork att torka skåp, spis och badrum :/
Får bli att man får gå över varje dag efter jobbet och göra det ist.

Har iallafall denna veckan fått min första "-3kg" stjärna på viktväktarna!
Har nu på två veckor gått ner 3,3kg :)
Och ja, jag vägde mig INNAN min magsjuka satte fart.
Så idag har jag satt igång att börja räkna points ordentligt igen. (har ju inte gått så bra dom senaste 2dagarna)
Vill ju inte tappa detta nu när det går så bra :)
Så i dagsläget väger jag 81,7kg. Hoppas på att kanske se 79,? om 2veckor!
Den som lever får se.. Hehe.

Nä nu ska vi försöka komma på något att äta som är bra och snällt för magen!

Ha en fortsatt bra helg!

Puss

Macarons som vi åt på min födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0