Sanslöst.

Det börjar nästan bli skrattretande nu..

Liam har spytt varje dag nu sen söndags natt + diarréer + (sen i tisdags) vattkoppor!!
Ibland när han äter går det bra och han får behålla det. Medan andra gånger kommer det upp nästan direkt.

Idag har varit en riktigt tuff dag.
Liam har haft riktigt hög feber, väldiga diarréer och spytt så fort han druckit, sovit nästan hela dagen och varit väldigt matt.
Blev orolig och rädd att han skulle få sånt blodsockerfall som han fick en gång som liten. Och efter rådgivning från både 1177 och vårdcentralen, har jag suttit och matat honom med 2teskedar vätskeersättning var 5:e min.
Verkar som att han blev att må något bättre nu på kvällen.

Är så obehagligt att se honom så dålig. :(
Och verkligen inte läge för det i och med flytten.

Mamma har tagit ledigt fredag och måndag för att kunna hjälpa oss med allt kring flytten.
Så på fredagen ska Magnus, Mamma och Erika flytta kartonger och säckar. Och senare kommer Madde och hennes kille efter jobbet och hjälper med förrådet. Jag och Liam, beroende på hur han mår, är antingen hemma eller på vårt nya ställe och grejar.
Sen så på lördag ska mamma försöka ordna så en flyttfirma kommer och flyttar alla tunga och otympliga möbler så vi slipper!
(Det blev inte så många som kunde vara med på lördagen, så det hade blivit väääldigt jobbigt..)
Och på måndagen ska vi hjälpas åt att städa ur gamla lägenheten.

Du är helt underbar lilla mamma!! Finns ingen som du <3

Så ett litet, lättat ljus skymtar nu i allt detta mörka.

Nu börjar snart Big Brother så jag måste skynda mig ut och röka innan :)

Hoppas ni mår bättre än oss!

Puss


Två av (nu) 20tal vattkoppor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0