Nä nu får det räcka!

Idag har jag valt att börja prova en ny väg för att nå min målvikt.

När jag imorse ställde mig på vågen och den så fint visade 85kg, fick jag mig en rejäl hästspark i röven.
Vad fan håller jag på med!!??
Det här går ju inte!
Så under dagen funderade jag fram och tillbaka om hur jag ska göra för att få igång viktminskningen och nytändningen igen.
Resultatet blev att jag skrev in mig på viktväktarna online och gick och tränade. Haha..
Så nu ska jag alltså bli viktväktare än en gång.

Vad jag tror är en stor skillnad denna gången mot alla andra gånger som jag varit med där, är att jag på sätt och vis redan kommit in i ett annat tänk. Och älskar att träna, vilket jag inte gjorde innan.
Detta ser jag mer som ett sätt att ytterligare få bättre koll och lära mig ännu mer ingående om vad jag faktiskt kan äta och ska äta.

För jag SKA nå mitt mål denna gången! Inga jävla kansken!
Jag vill ha små jeansshorts i sommar!
Jag vill..
JAG VILL!
JAG VILL OCH JAG SKA!!
Måste bara få mig själv att inse att jag faktiskt är värd att vara normalviktig och må bra över mig själv.
Inte bara vara ganska nöjd och ändå lite rund.
Nä fy!
Nu ska tjockisen och godisgrisen få det hett om öronen!
Hehe..

Söndagar kommer fortfarande vara min vägdag, även på viktväktarna. Så kommer fortsätta uppdatera resan, vecka för vecka här för er.

Kom igen nu och hjälp mig med erat stöd!!
Även kul om någon mer vill hänga på nu fram till sommaren. Hur långt ner kan vi gå!? ;)

Ha en fortsatt bra kväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0