Måndag.

Helgen är redan över och förbi.
Går alltid lika fort.
Surt.

Men men, hann få mycket gjort och nu är så gott som allt (som går att packa ner i lådor) nerpackat i lägenheten.
Så nu väntar vi bara på att få veta när det blir dags att flytta.
Så spännande!
Blir ju förmodligen så att vi flyttar helt och hållet nästa helg, men hoppas på att kunna börja köra förråd och smågrejer innan.
Men, den som väntar på nåt gott...

Har föresten bytt vägdag till fredagar nu.. Hehe, jag och den där jäkla vågen.
Men känner att det är en bättre dag att väga in sig på.. Med en positiv (förhoppningsvis) känsla inför helgen! :)

Ja, det blev lite blandad uppdatering idag.. Hihi..

Nu ska jag bara slöa i soffan resten av kvällen! Tycker jag faktiskt att jag är värd efter en så hektisk helg och en lång arbetsdag. Städa skåpen hinns med ändå..

Ha en bra kväll!

Puss

Fy fan vilken kropp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0