Dag 3.

Ja, idag var 3dje dagen som viktväktare.
Och allt går hur bra som helst!
Lyckades inte äta upp riktigt alla points i förrgår och igår, men idag åt jag upp det jag ska.
Tar väl ett litet tag att få in så man fördelar pointsen jämnt under hela dagen och inte sitter med massa kvar på kvällen.
Men förstår verkligen inte hur jag ska kunna gå ner i vikt av att äta så mkt!!?
För förutom mina dagliga points på 31 (som jag tycker räcker GOTT och väl!) så har man en "veckobonus" på 49points som jag kan fördela upp under hela veckan eller använda vid ett tillfälle! Helt galet!
Så jag kan alltså sitta på helgen och äta godis utan att äta över mina points! Och då har jag inte ens räknat med dom extra points som man får när man tränar.. Fast dom har jag tänkt att jag aldrig ska äta av..
Förbrännt= borta! ;)

Ska bli kul att se vad detta ger för resultat, för jag fattar verkligen inte hur jag ska kunna gå NER i vikt men ändå äta så mkt.
Det enda man egentligen verkar få "offra" är väl den lilla tid det tar att mäta upp och planera upp dagen.

Ja, det var väl det jag ville dela med mig av idag. hihi

Hoppas det går bra för er och att ni mår bra!

Puss

Liam utklädd i min t-shirt och mössa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0