Långfredag.

Då var det påsk!
Vet att jag säger det hela tiden.. Men vad tiden går fort!!

Igår hade vi myskväll här hemma och åt tacos.
Idag kommer svärföräldrarna hit på lite påskfika. Har bakat en ananaspaj, brukar göra det runt påsk och den är så jäkla god!
Så vi får väl hålla tummarna om att den blev god även den här gången :)

Vi har faktiskt inte så jätte mkt planerat i påsk. Rätt skönt faktiskt!
Det är det jag gillar med just påsken.. För vid jul är det superstressigt och midsommaren är ångestladdat ifall man inte har några direkta planer.
Men påsken.. Den är bara. Me like :)

Annars, Viktmässigt sett den här veckan, har jag faktiskt skärpt till mig. Har varit ute på en minst 4km runda varje dag (även idag) och ätit bra.
Så det känns lite bättre med den just nu.

Oj nu kom gästerna!

Ha en bra dag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0