Helgslut.

God kväll mina kära! :)

Då var påsken över.
God mat och även lite godis har man hunnit äta.
Har faktiskt haft en helt underbar helg med mkt lek och skratt.
Har även hunnit träffa min älskade vän från Östersund, som varit i Borås över påsken. Alltid lika roligt att ta igen tiden som gått sedan man sågs sist.

Imorgon så är det då dags för jobb igen.
Men jobbar faktiskt kort vecka även denna veckan.
Liams dagis har stängt på fredag, så då har jag tagit en semesterdag.
Så det blir bara 3 arbetsdagar, och det är ju inte så farligt ;)

Nä nu ska jag slänga mig på soffan och dega resten av kvällen.

Hoppas ni också har haft en mysig påskhelg!

Puss

Hihi.. Ännu en ego-bild.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0