Måndagkväll.

Känns som jag bara hamnar här på måndagar och lördagar :)

Helgen har varit lugn och skön. Kände att det behövdes eftersom man inte har varit på topp. Haft/har ont i halsen till och från hela tiden, så jobbigt!

Börjar också bli nervös inför vägningen på torsdag!! Fan, är ju bara 3 hg(!!!!) ifrån mitt delmål. Önskar av hela mitt hjärta att jag ska klara det till torsdag! Så var ute och gick en promenad efter jobbet i fredags, en långpromenad i lördags och ett förjävla jobbigt spinningpass igår. Skulle ha gått på spinning idag med, men halsen gör lite ont så jag avvaktar idag och kör imon och onsdag ist ifall det känns bättre.
Och har varit skit duktig med maten, så känns som jag iaf gör allt jag kan för att påverka resultatet.
Återstår att se... :S

Har inte så mkt annat inplanerat i veckan. Känns inte som man har så mkt tid för annat än jobb, familj och träning på vardagarna. Så allt annat får man pressa in på helgerna för att hinna med. Men men, det är väl så det är för alla.. Den gråa vardagen. Fast(!) Trivs jätte bra på jobbet, älskar att vara med min lilla familj och gillar att träna.så sååå grå känns den ändå inte, lite mer silvrig..haha, lite positivt alltså ;)

Nää, nu ska jag kolla idol och vila min hals.
Ha en mysig måndagkväll, och så hoppas vi på en fortsatt bra vecka! :)

PUSS!


 Mammas allt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0