Godkväll! Ligger i soffan och är helt slut...

img_9939 (MMS)

Godkväll! Ligger i soffan och är helt slut efter helgen. Hostar och snorar men är lika glad ändå! ;) Igår morse lämnade vi av Liam hos Magnus mamma och pappa, sen åkte jag och Frida iväg till Gbg för en heldags shopping! Och oj så lyckat det blev!! Hittade byxor, tröjor, kofta, sjal, örhängen, doftpåsar, kläder till Liam, smink, bh och födelsedagspresent till Emma. (men alla påsarna på bilden är tyvärr inte mina :) ) sen när vi kom hem igen så bytte jag snabbt om för att fortsätta hem till Frida. Där gjorde vi oss iordning och gick sen på fest med bl.a. Erika. Blev rätt lugnt men hade riktigt kul! Ångrar bara valet av skor... Helvete vad ont i fötterna jag hade! Och idag har jag varit iväg med mamma och Erika och kollat efter skor. Hittade ett par jättefina höstskor till Magnus och ett par gummistövlar till mig själv. Sen blev det mat hemma hos oss och nu ligger jag då här. Så det är min helg lite kortfattat. Bästa helgen på länge och kunde inte önskat mig mkt mer utav den.. Än möjligtvis ännu en ledig dag ;) hoppas eran helg också varit lika underbar! Nu ska jag fortsätta slappa i soffan och mysa med Magnus och Bella! (och lyssna på stackars sovande lilleman, som ligger och hostar jättemkt!!) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0