Dags att på allvar bryta dåliga vanor!! He...

Dags att på allvar bryta dåliga vanor!! Hela förra veckan var ett enda stort återfall! Åt onyttigt på ett eller annat sätt nästan varje dag. Vilket också visade sig på vågen. 0.5kg+, blev ju inte direkt chockad. Och eftersom helgen fortsatte på samma sätt, räknar jag med att jag har gått + även på morgondagens vägning. Men tyvärr går det inte att göra det ogjort, så det är ju bara göra om och göra rätt! Så fr.o.m. I Måndags äter jag inget "gottigt" eller snabbmat under en period.. Bara för att vänja av kroppen på socker och skit. Men det är så jäkla tufft! Är ju ändå nästan 10års ovana som ska ändras till en naturlig och hälsosam vana. Så det tar lite tid. För tillfället känns det som hela mitt liv handlar om min viktnedgång och förändra gamla tankesätt. Så därför väljer jag från och med nu att skriva mer öppet om min kamp här på bloggen, för det är väldigt hjälpande och stärkande att prata och skriva om det öppet. Så jag hoppas inte ni kommer tröttna på mitt viktsnack, utan istället följa och stärka mig på vägen mot min målvikt. Då kör vi!! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0