VAB-dag.

Jaa, så ligger det till, är det inte den ena som är sjuk så är det den andra. Så idag är jag hemma med lilla Liam, som hade riktigt hög feber igår.
Idag verkar, som tur är, inte febern vara lika hög.. Så lite mer fart på honom idag.
Så nu på förmiddagen bakade jag och Liam en kladdkaka ihop. Oj, så roligt det var att hjälpa till att vispa och mäta och räkna... För att tillsist få smaka på sleven/skeden.
När kakan väl var klar så blev det lite fika och frukt.
Och nu försöker vi vila :)

Får se sen om vi kanske ger oss ut en sväng i friska luften, det kan ju inte skada.
Kommer nog isf gå förbi mediamarkt. För jag blir snart galen på våran elektronik här hemma!!
Skulle kolla på den nya Irene Huss filmen igår men PS3:n ville inte fungera, inte heller dvd:n som vi hade i garderoben och datan bara stängde ner sig var 5min när vi försökte med den.. Höll på att gå av utav irritation!!
Så nu ger jag upp med allt och köper oss en ny spelare!

Annars idag händer det inget speciellt. Ska äta tacos och kolla på Idol ikväll, det är väl det enda :)

Ha en underbar fredag allihop!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback