Löning!

Hej hopp!
Idag kommer lönen, Gud så underbart :D

I helgen var vi i fixar tagen. Fick gjort en massa saker som vi skjutit på så länge, så det känns så lättat nu.
Men det var inte det ultimata att träna skivstång på fredagen för att sen bära tunga möbler upp och ner för 4 våningar på lördagen.. Helvete vad slut man var i kroppen sen på lördag kväll!

Sen i söndags så var min arbetskompis Benita hemma hos mig och jag hjälpte henne att klippa sig. Och det blev riktigt bra, och hon blev själv nöjd också!
Och på eftermiddagen blev vi hembjudna till mamma på köttgryta och potatis! Sååå gott :)

Igår fyllde våran lilla Bella bus 5år! Gud vad tiden går fort.. Känns inte som det var längesedan vi var och hämtade henne, samtidigt som det känns som hon alltid varit en del i våran familj!
Lilla älsklings skruttan!

Och på kvällen var det spinning puls som gällde.. Oj oj oj vad jag tog ut mig! Haha, såg godiset som jag ätit under helgen framför mig och det fick mig att trampa på som om det inte fanns någon morgondag!  
Fattar inte varför jag ska envisas med att trycka i mig godiset när jag vet att jag får så dåligt samvete efteråt!?

Ikväll ska vi prova på Box för första gången på MÅNGA år.. Är lite nervös faktiskt, tänk om jag svimmar av utmattning. Fy vad pinsamt det hade varit! Haha..
Återkommer om hur det gick! (om jag överlever vill säga ;) )

Ha en fortsatt bra tisdag!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0