.. En vecka sen jag uppdaterade! Var ju in...

img_2728 (MMS)

.. En vecka sen jag uppdaterade! Var ju inte meningen :) Men nu är jag här! Helgen var helt fantastiskt mysig. Var med Frida och familj till deras torp i Lammhult och bara tog det lugnt och hunnit shoppa både på lager 157 och i Ullared med mamma. I veckan så har det varit jobb, familj och träning som stått på schemat.  Dagarna går så fort så man hinner knappt med! Imorgon är det jobb, träning och sen mys framför Idol som gäller. (även fotografering på dagis för Liam) På lördag ska vi ha en heldag med bara fixande här hemma.. Är ett måste, så Liam får hänga med sina kusiner,faster och farbror hela dagen så hans mamma och pappa kan irra runt som förvirrade höns ifred ;) Och på söndagen kommer en arbetskompis hem till mig, jag ska försöka mig på att hjälpa henne klippa sig. Det ska nog gå vägen ska du se Benita! :) Hade ju då också även min vägdag idag. -0.3kg blev det den här veckan.. Ingen hög siffra, men ändå ett minus! ALLA minus är bra, stora som små.  Nu ska jag nog snart krypa till kojs, så det snabbare blir freeeedag! :) Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0