Äntligen frisk!!!

Fast det har jag väl iof varit sen i söndags, men hostan håller i sig med näbbar och klor! Jaja, bara att leva med.

I lördags var jag, mamma och systrarna ute och åt middag i Göteborg och sedan var vi på bio. Så fruktansvärt mysigt!! Kollade på "jägarna 2", jäklar var bra den var! Kan jag verkligen rekommendera alla att se :)
Sen söndags gick vi en promenad och grillade korv i skogen. Eftermiddagen var lugn och skön, som det ska vara en söndag.

Och igår körde träningen igång igen. Helvete vad jag svettades, droppade typ! Haha.. Men Gud så underbart att vara på rätt bana igen!
Har ju lyckats gå upp 6hg sen förra veckan!! Det är inte bra, men ingen överraskning när man legat hemma nästan en vecka och käkat godis, glass, hamburgare m.m. För det är ju så FRUKTANSVÄRT synd om en när man är sjuk....
Skit samma, gjort är gjort och nu är det som sagt nya tag igen!
Har satt upp som mål att ha gått ner minst 5kg till 1dec. Borde inte vara omöjligt om jag ger mig fan på det!
Så att så är det med det :)

Idag efter jobbet var jag, mamma och Liam ute på en promenad och gick förbi en sväng på stan. Jag köpte en mössa och fuskpolo till Liam och mamma köpte finaste höstjackan och två mysiga pyjamaser! Han är såå fin i jackan. (har inte hunnit ta någon bild ännu)
Så nu kommer han inte behöva frysa in vintern :)

Nää hörni, nu ska jag spänt vänta på att sista säsongen av "Desperate" börjar! Ha en fortsatt bra kväll.

Puss

Här är föresten Liam i sina nya vinterskor som mamma köpte till honom i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0