Tiiiidig Lördag

Har ju glömt berätta att jag nått mitt 1dec mål!! - 1.1kg och 29,3kg allt som allt!
Så nu är mitt mål att försöka hinna komma så lågt som möjligt till 1dec ist.

Har också ÄNTLIGEN hittat en klänning som jag kan ha på ett 50års kalas som vi ska på om 2veckor. Och som jag även kan ha på julfesten den 10dec.
Tycker den är såå fin! (se bilden nedan)

Vad som händer i helgen vet jag inte riktigt än, mer än att vi ska fira Magnus på Fars dag imorgon och också hem till svärföräldrarna på middag imorgon eftermiddag.

Ha en underbar helg alla!!!

Puss

Här är klänningen.
Från JC, på nätet står det 349:- eller om det var 399:- men jag betalade 299:-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0