Lördag!

Idag känns det lite bättre.
Har lyckats komma över det där halvkilot. Inte glömt, men gått vidare ;)

Hade en väldigt lyckad tripp till Ullared där jag fick köpt både det ena och det andra. Och innan vi stack dit hann jag in en snabbis på Gina och köpte mig två enkla tshirtar.. Har inte så mkt sånna kläder så det var verkligen behövligt!

Idag har jag börjat att adventspynta. Bytt gardiner i köket och Liams rum och Bytt lite kuddöverdrag änsålänge. Och strax ska vi iväg och kolla lite blommor. (+lite annat) tror allt att det ska få flytta in en och annan hyasint(stavas?) idag. Dom luktar ju såå gott, och blir väldigt mysigt!
Nä nu måste jag skynda mig.
Ha en underbar lördag!!

Puss

Jag med en av dom nya tshirtarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0