Host host..

Halloj!
Rubriken säger allt.. Herregud vilken hosta jag åkt på. Jobbigt som bara den, speciellt eftersom den blir värre när jag pratar mkt. Vilket i sin tur gör mitt telefonistjobb lite ansträngande. Men med 25glas vatten och 3läkerolaskar om dagen underlättar det något ;)

Så den här veckan har tyvärr träningen blivit lidande. Får ta tag i det igen när man kan ta djupa andetag utan att hosta sönder halsen.

Är rejält nervös för vägningen imorgon. Ojojoj.. Känner mig som en flodhäst för tillfället så det känns inte som att det kommer visa något positivt.
(återkommer imorgon med resultatet)
Och har på senare tid tappat lite av min "jädrarenamma"-motivation!
Så igårkväll hade jag och Frida en ryck-upp-dig-och-ta-tag-i-dig-själv-igen-pepp-middag på stan. Det var verkligen välbehövligt, och är nu laddad med massa motivation för November!
Detta ska bli en GRYM månad och jag ska sköta mig till punkt och prickar!
Så är det bara.

Puss på er!

Här är Liam och Fanny i lördags! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0