Julstök, julgodis och inlagd sill

Kära nån, 2dagar kvar till jul!
Vart har december tagit vägen?

Har hunnit med det mesta som ska hinnas med innan dagen med stort J kommer ;)
Ska göra wienernougat också (misslyckades med den igår då skålen, jag hade över vattenbadet med nougat i, sprack i flera bitar. Och jag fick slänga allt) så måste köpa ny nougat idag.

Har även provat lägga in 2st olika sillar, så det ska bli spännande att provsmaka på lördag.
Kul att prova lite nya saker!

Idag ska vi iväg till någon specialläkare med Liam, pga hans hosta som han haft i flera månader nu.
Skönt att dom äntligen tar det på allvar.
Sen ska vi väl åka och handla lite.

Ja, gott folk, jag är hel ledig redan idag!
Och är nu ledig i lite mer än 2veckor, börjar jobba den 9/1 igen.
Skönt med lite lyxledigt.

Vikten då..
Det oundvikliga måstet..
Ligger faktiskt fortfarande still på stabila 84,3kg.
Så än sålänge har december resulterat i 0,6kg+.
Lite ångest är det allt.. Hade ju trott att jag skulle klara av att gå ner nåt litet kilo.. Men icke.
Så viktmässigt sett, så ska det bli skönt när julen är över. Inte fullt så många lockelser och fällor att fastna i.
Januari blir hård.. Riktigt STEN HÅRD!!

Nää, hörni.. Ska vi släppa allt vad våg heter från och med nu och ist fokusera på att njuuuuta av julen och nyår och allt vad det innebär? Deal?
vi har ju faktiskt ett HELT NYTT, fräscht och fantastiskt år framför oss att rätta till det på.

ÖNSKAR ER EN RIKTIG GOD JUL!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0