Våran 2:dra lillkille!

Var på ultraljud förra måndagen och fick då äntligen se våran andra son (ja, det fick vi reda på att det var!) för första gången.
Åh så mysigt det var!
Nu kan inte tiden gå fort nog tills vi får mysa med nytillskottet <3
Allt såg bra ut och han verkar växa som han ska. Skönt!
Han är helt vild i magen nu, känner av honom nästan varje dag. Har känt av honom sen v. 15.. Men då var det verkligen inte varje dag.
Det känns lite verkligare nu när man både känner och har sett honom. :)

Sen så har jag planerat in mammaledigheten redan. Hade ju dagar kvar för Liam, så börjar med att ta av dom dagarna.
Så den 14december jobbar jag min sista dag. Kommer ha massa tid att mysa med Liam innan jul!
Hoppas man inte mår allt för dåligt bara.. Hehe

Nu i helgen var vi uppe i Dalarna på Mats 50-års kalas. Hade riktigt trevligt, som alltid. Och alltid lika tråkigt att åka hem.

Nä nu ska jag fortsätta jobba.
Ha det så bra! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0